WalaKathazone
B/S සහෝදර/සහෝදරී

Akkagen Sapa - 6 | අක්කාගෙන් සැප 6

කැම්පස් එකට ආවේ මැච් එකක් බලන්න උනාට මගේ හිත තිබ්බේ අක්කා ගාව. මං ඉදලා හිටලා අක්කට ජැකක් තියලා තිබ්බට අක්ක කවදවත් මෙහෙම රියැක්ට් කරලා තිබ්බේ නෑ මට. අද වෙච්ච දේ මට හිතාගන්න බෑ අක්කට මගේ පයිය පුකේ…

5 min read1,105 views
Akkagen Sapa - 6 | අක්කාගෙන් සැප 6 — cover image

කැම්පස් එකට ආවේ මැච් එකක් බලන්න උනාට මගේ හිත තිබ්බේ අක්කා ගාව. මං ඉදලා හිටලා අක්කට ජැකක් තියලා තිබ්බට අක්ක කවදවත් මෙහෙම රියැක්ට් කරලා තිබ්බේ නෑ මට. අද වෙච්ච දේ මට හිතාගන්න බෑ අක්කට මගේ පයිය පුකේ දාරෙටම වද්දගන්න ඕනේ උනා.! ඒ මදිවට අක්කගේ බඩත් අතගගා බස් එක ඇතුලේ ඇදුම් පිටින් හුකන තත්වෙට අක්කයි මායි දෙන්නම පත් උනා. මගේ ඔලුව විකාර වෙලා තිබ්බේ. හවස 6ට විතර අක්කගෙන් කෝල් එකක් ආවා මට. "මල්ලී ඔයා කොහෙද ඉන්නේ". "තාම කැම්පස් එකේ අක්කේ. ඇයි." "මාත් දැන් වැඩ ඉවර උනේ. ඔයත් යනවද අහන්න ගන්නේ..". "අහ් අක්කේ මාත් දැන් එනවා." "එහෙනම් මල්ලි *** ස්ටෑන්ඩ් එකටම එන්න. අපි එතනින්ම් නගිමු බස් එකේ. ඉදගෙන යන්න පුල්වන් නෙහ්". ශික් අපරාදේ හවසත් ජැකක් ගහ ගන්න තිබ්බා.. මොනා කරන්නද. "හරි අක්කේ මං එන්නම්" කියලා කිව්වා. ඔෆිස් ඇරිලා ඒ වෙද්දිත් බස් එකට සෙනග එන්න පටන් අරන් තිබේ. අපි නැගලා පිටිපස්සෙ සිට් එකේ දොර පැත්තේ අයිනෙන් ඉද ගත්ත. අක්කා ජනේලේ පැන්නට ගියා. දොර පිටිපස්සේ සිට් එක නිසාත්, ඉස්සරහින් ස්ටිකර් එකක් ගහල තියෙන නිසාත් සිට් එක කවර් වෙලා තිබ්බේ.. අපේ සීට් එකත් ෆුල් වෙච්ච නිසා මාත් අක්කට හේත්තු වෙලාමයි හිටියේ.. බස් එක ස්ටාර්ට් කරලා එන්න ගත්තා. අක්කයි මායි කතා කර කර ආවා. මොකක් හරි කතාවකට අක්කා ඇහුවා මගෙන් "මල්ලිට gf කෙනෙක් නැද්ද" කියලා. මං කිව්වා "නෑ" කියලා. "ඇයි ඉතිං කැම්පස් එකෙන් හොයාගන්න එපැයි". "කැම්පස් එකේ හරියන කෙල්ලෙක් නෑ අක්කේ". "ඔව් ඉතිං ඔයාට හරියන එකක් හොයාගන්න නම් වෙන රටකින් ගෙන්න වෙයි..". "හෑ.. මොකක්ද යකෝ ඒ කිව්වේ.. ඒ කිව්වේ අක්කේ". "ඒ කිව්වේ බී@". "අනෙ අක්කේ. ඇයි එහෙම කිව්වේ කියන්නකෝ". "එහෙම කිව්වේ ඉතිං කොල්ලගේ දාංගලේ දෑකපු නිසානේ". හුටා.. මොකක්ද යකෝ ඒ උනේ.. මට කියාගන්න දෙයක් හිතාගන්න බැරි උනා. මං සද්දයක් නැති නිසා ටික වෙලාවකින් අක්කා "මොකෝ කොල්ලා සද්ද නැත්තේ" කියලා ඇහුවා. "නෑ.. අක්කේ.. එහෙම මුකුත් නෑ...." 

"හරි හරි මං විහිලුවට කිව්වේ. ඔහොම තමා ඉතිං කොල්ලෝ..." කියලා අක්කා කිව්වා... "මල්ලිට gf කෙනෙක් ඉදලම නැද්ද..". "එක්කෙනෙක් හිටියා අක්කේ". "ඉතිං.. කෝ දැන් එයා..". මං මුකුත් කිව්වේ නෑ... ටික වෙලාවක් දෙන්නම මුකුත් කතා නොකර හිටියා. පස්සේ මං ඇහුවා "ඇයි අක්කා අයියගෙන් අයින් උනේ". "ඒක දිග කතාවක් මල්ලි.." කියලා අක්කා මගේ උරහිසෙන් ඔලුව තියාගත්තා.. "මට කියන්න බැරි දෙයක්ද..". "එහෙම එකක් නෑ මල්ලී. අයියා මං ගැන හරියට බලන්නේ නෑ..". "මොකක්?" ඒ කිව්වේ මොකක් ගැනද කියලා මං කල්පනා කරන්න ගත්තා.. අක්කා මේ කියන්නේ සාමාන්‍ය ජිවිතේ ගැනද නැත්තන් sex life එක ගැනද.. ඒ කොහොන උනත් මට අක්කා ගැන පව් කියලා හිතුනා. "අක්කට දැන් වෙන කෙනෙක්වත් නැද්ද..". "නෑ මල්ලී. මං වෙන කෙනෙක් ගැන හිතුවේ නෑ.". "අපරාදේ.." මං කිව්වා නෙවෙයි කියවුනා.. "මොකක්ද අපරාදේ??" අක්කා ඔලුව උස්සලා ඇහුවා. "නෑ. නෑ. අක්කේ මං ඒක නිකන් කිව්වේ..". "මේ මල්ලී. කියනවා මොකක්ද අපරාදේ කිව්වේ...". "නෑ අක්කේ ඉතිං අක්කගේ හොදම වයසනේ මේ.. ඒකයි මං කිව්වේ..". "ම්.." අක්කා ආපහු ඔලුව තියාගත්තා. මං දකුණු අතින් අක්කගෙ ඔලුව අත ගෑවා.. පිටින් බලන කෙනෙක්ට එකපාර හිතෙන්නෙ අපි කපල් එකක් කියලා. අක්කා මගේ උරහිසේ ඔලුව තියාගෙන මං අක්කගෙ ඔලුව අතගානවා.. එහෙම ටික දුරක් ආවා අපි. අක්කගේ උකුල උඩ බෑග් එකක් තියන් හිටියේ. ඒක බ්‍රේක් කරන කොට සැරින් සැරේ ලිස්සනවා. මං ඒ නිසා ඒක අතට ගත්තා. අක්කගේ කකුල් දෙක ඩෙනිම් එකට කැපිලා පේන්න ගත්තා.. මට උදේ ගහපු ජැකයි ඊයේ රෑ හිකුව හැටි මතක් උනා. ගල් දෙක අස්සෙන් මගේ පයිය බැහැපු හැටි.. උදේ අච්චර සැරට ජැකක් ගහලා තියෙද්දි අක්කා මුකුත් කිව්වෙත් නෑනේ. ඔන්න ඔහේ මං අක්කගේ කකුල උඩින් අත තිබ්බා.. ටිකක් බයෙන් තමා තිබ්බේ. ඒත් අක්කා මුකුත් කිව්වේ නෑ.. මං ටික වෙලාවක් එහෙම තියන් ඉදලා පොඩ්ඩක් අතගාන්න ගත්තා. ඒත් අක්ක සද්දයක් නෑ. උරහිසේ ඔලුව තියන් ඇස් පියාගෙන ඉන්නවා... මං ඒ පාර ටිකක් තද කරලා අත ගාල ලාවාට ගල මිරිකුවා.. ඒ පාර නම් අක්කා "අහ් මල්ලී. එපා ." කියල කිව්ව. ඒත් ලොකු විරුද්දතවයක් පෙන්නුවේ නෑ..එ නිසා මං අතගන්නේ නැතුව එහෙම තියාගෙන ලාවට මිරික මිරික හිටියා. අක්කා ඇස් පියාගෙන ඉන්නවා. මං ගලේ ටික උඩ හරියට අත ගේද්දි අක්කා මගේ අතේ වැලමිටට උඩ හරියෙන් අල්ලගත්තා. ඒත් අත ගන්න කියන්න නෙවෙයි. නිකන් තද කරලා. ඉතිං මං එහෙමම ගල් දෙකෙ ඇතුල් පැත්ත අතගෑවා.. බස් එකේ ඒ වෙද්දි හිටගෙන යන්න තරම් සෙනග නැති නිසාත් අපි හිටියේ ඇතුලට වෙන්න නිසාත් කවුරුත් දකී කියලා බයක් තිබ්බේ නෑ..මට තේරෙනව අක්කා හයියෙන් හුස්ම ගන්නවා. හීන් කෙදිරියකුත් පිට වෙනවා.. ඒකෙන් මාත් මෝල් උනා. මං දිගටම ගල අතගගා ආවා. බහින තැනට ලං වුන නිසා මං අත අරගත්ත ටිකකින්. ගෙදර ඇවිත් අක්කා කෙලින්ම කාමරේට ගිහින් දොර වහගත්තා. වචනයක්වත් කතා කරේ නෑ.. මාත් වොශ් එකක් දාන් ඇවිත් ඇදට වෙලා කල්පනා කරේ අද දවසේ උන දේවල්... පහුවෙනිදාත් අක්කයි මායි අතරේ ලොකු කතාවක් තිබ්බෙ නෑ. අක්කා මට එච්චර මූන දෙන්නේ නෑ වගේ කියලත් මට තේරුනා. රෑ වෙලා මං ටීවි එකේ ෆිල්ම් එකක් බලන්න සෙට් උනා.. ටික වෙලාවකින් අක්කත් ආවා. එයා ඇදගෙන හිටියේ කලුපාට කොට ගවුමක්. ඉදගත්තම ගල් දෙක එලියේ. ආසාවේ බෑ. එකම මයිල් ගහක්වත් නෑ. මගේ එහා පැත්තෙන්මයි ඉදගත්තේ.. ටික වෙලාවක් අපි දෙන්නම ෆිල්ම් එක බලං හිටියා.. මගේ අතේ බයිට් එකකුත් තිබ්බා. අක්කා මට ලං වෙලා බයිට ටිකකුත් අරන් බලන්න ගත්ත ෆිල්ම් එක.. ඊයේ බස් එකේ ජැකත් ගහලා හවස ගලත් මිරිකද්දින් මුකුත් කිව්වේ නැති නිසා මට හිතුනා අදත් අල්ලනවා කියලා.. බයෙන් උනත් මං අත තිබ්බා ඔන්න ඔහේ.. ගල සිනිදුවට අහු උනා මගේ අතට කෙල නැතුව ගල් කපන්න පුල්වන්. ඒ තරම් සිනිදුයි. මගේ පයියත් නැගලා ආවා.. "එපා මල්ලී" කියලා අක්කා කිව්වා මං ඒත් දිගගම අත තියං ඉදලා ටික ටික අතගාන්න ගත්තා. කකුල් දෙක මැද්දට අත දැම්මා. ඒ හරියේ රස්නෙයි. අක්කගේ ඇස් දෙක පිය උනා. මාට මාර අතල් එකක් ආවේ. මං හිමීට අතගාන්න ගත්තා. සිනිදුවට. අක්කගේ ඇස් දෙක පියවිලා යටි තොල හපාගෙන ඉන්නවා. අක්කව හෙලුවෙන් දැකලා තිබ්බත්, හොරෙන් හිකුවත් මෙහෙම දැනෙන්න ගල් දෙක අතගාන කොට මාර සැපක් තියෙන්නේ.. අක්කා මුකුත් කිව්වේ නෑ.. මං ලාවට ගල මිරිකුවා. ඒ පාර අක්කා මගෙ අත අල්ලලා "එපා මල්ලි. මේක වැරදි.." කියලා කිව්වා. මං ඇහුවා මොකද්ද වැරැද්ද කියලා 

More B/S සහෝදර/සහෝදරී wal katha